På väg till Stockholm och strålande sol

Jag har varit vaken sedan sju (!) i morse och det hör ju inte direkt till vanligheterna, men jag kom upp ur sängen rätt smärtsamt för det är verkligen STRÅLANDE sol här idag! Tror det skulle vara en perfekt dag att passa på att sola lite men det blir inget av för snart måste jag skutta iväg till tåget hem till syster T och passa lille Viggo.

Jag tänkte skippa mina tights i dag och lufta mina bleka ben ihopp om att de kanske får lite sol och färg på sig någongång. Så igår tänkte jag använda mitt brun utan sol från St. Tropez och är det absolut bästa (enligt mig) men kunde inte hitta det, så jag körde på med summerglow från dove istället, dock var förpackningen tillämpat till ansiktet, men man "tager vad man haver" =) Så jag kanske vågar visa mina bleka spiror idag då.. nångång måste de ju få färg.

Sitter just nu och väntar på att lacket på händerna och fötterna ska torka så jag kan sätta på mig kläderna och kila iväg.
Elwira och M ligger och sussar så sött och de får förmodligen en skön dag i solen!
Och jag ska mysa med lille Viggo hela dagen och kanske bege mig ut på en längre promenad?

Ha en skön måndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: