Mama kil


Mina bruna favorit kilklackar som jag använt i vet inte hur många år nu har nu gått sönder rejält bak på sulan och de är inte värda att laga.
Jag älskar kilklackar för att de kan vara höga men ändå så sköna att gå i. Jag letar efter ett par lite högre just nu samt har letat efter ett par snygga, låga och nu hittat dom längre varianterna!
Det blev dessa i kalvskinn från Laura Clement hos La redoute och är bara 5 cm i klackhöjd. Dessa sitter hur bra som helst på foten och känns nästan som ett par gympadojor och är hur smidiga som helst att gå i.
Jag ville ha ett par kilklackar med lägre klack att bara kunna slänga på sig när man varken har lust att ha platta eller höga sandaler.
Är positivt överraskad hur sköna de var samt även snygga i verkligheten! Perfekta "barnvagns klackar" :-)
De finns i svart också, men jag gillar brunt bäst på sommaren till vardags och brunt känns lättare att matcha till sommarplaggen. Men hade lätt kunnat tänka mig ett par svarta också

haha, såhär bleka är inte mina ben, även om de inte kanske är sommarbruna än, men här måste jag faktiskt skylla på kameran!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: