God morgon!

Härligt, idag vaknade vi till regn och rusk ;-) skönt att man inte ska behöva bege sig ut än iallafall.
Igår kunde jag inte somna så jag gick upp och satte mig och läste och provade att somna som men det gick inte alls, så upp igen och så började jag städa ur lite ur en garderom som det är halvt kaos i just nu och provade att gå och lägga mig igen, men efter en timme så kunde jag fortfarande inte sova. Gick upp en tredje gång och läste lite till och tillslut började kroppen bli trött, men jag kom inte i säng förens halv tre i natt (!) jag var så bara så pigg! trotsa att jag jobbat hel dag och varit uppe rätt tidigt.
Borde vara tröttare just nu men det kommer väl senare på dagen...
Idag ska jag jobba sista gången på exakt 15 dagar, skönt, skönt! till helgen åker jag och Elwira till Norrköping och hälsar på där hade vi tänkt. Hörde att det skulle bli toppenväder i helgen, och jag skulle bli så glad om det stämmer!

Idag har jag en hel lista med saker jag ska hinna med att fixa innan jag börjar jobba runt lunch så det är dags att hoppa in i duschen nu och göra sig iordning, mysa med Elwira innan det blir dags för mig att gå hemifrån ut i rusket

Önskar en toppen Torsdag!




Postat av: Ingela

Oj! Du var pigg inatt. Det var jag med, sov mellan 23.30 till 03.30. Vaknade sedan och kunde knapp somna om.



Sv: jo jag har öppet köp några dagar till på tunikan men jag tänkte vara snäll och se om någon bloggläsare ville köpa den istället eftersom de är slut nästan överallt i butikerna. Men vill ingen ha den så lämnar jag tillbaka den i början på nästa vecka!

2009-05-28 @ 09:49:13
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: