Full aktivitet i magen och kalas planering

Idag på förmiddagen har jag tvättat lite och vikt tvätt och sedan blev jag så trött så jag gick och la mig en timme, så skönt för nu är jag pigg igen. Den här lilla bebisen i magen gör så jag blir alldeles slut ibland.
I morse var det full aktivitet i magen och det är en så härlig känsla och nu när bebisen fortfarande är relativt liten så känns dom små sparkar mest som en kittlingar, det är mysigt!

Idag måste jag och M verkligen börja planera för Elwiras 1 års kalas om det nu ska bli av på lördag och jag måste ta reda på om jag ska jobba då eller inte så jag måste förbi jobbet och prata med dom där annars får kalaset bli uppskjutet och det vill jag helst inte.

Solen kikar fram här lite då och då idag så vi måste passa på att ta en skön liten promenad så länge solen är framme.
Snart blir det lunch här hemma och sedan ska vi bege oss ut, har lite ärenden på stan också som jag vill göra.

Ha en trevlig Tisdag!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: