Packat och klart

Puh! Har precis packat det sista nu, jag började lite smått i morse men sen kom jag på en hel del jag glömt packat, så det tar alltid längre tid än man tror. Telefonen har ringt och pipigt hela dan och det har inte gjort mig mindre stressad.
Har iallafall varit på jobbet och hämtat mitt schema och fyllt i lite semesterdagar och sånt, så det är skönt att det blev klart innan jag åker.
Ringt ett par viktiga samtal har jag hunnit med, trots superlång väntatid (tacka vetja högtalartelefon) och så sprang jag till polarna o pyret och köpte en överallt till lillan att åka i barnstolen. Värsta jag vet är att stressa, men idag blev bara allt så mycket stressigt än jag räknat med, inge vidare.

Nu har jag (nog) packat allt och lillan har precis somnat så nu kan jag andas ut ett tag innan tåget åker, skönt! Blir nog skönt att vara borta ett tag med Elwira på egen hand, var ett tag sedan jag var hemma i Nkpg nu. Måste ringa till mina bästa vänner för att hinna boka någon "dejt" också, det har jag glömt.
Nej nu måste jag  få i mig något att äta innan färden. Så dags att bege sig ut på jakt till köket efter föda :-)

Hej svejs!

Packade i två skötväskor (acta graco + skip hop) med mestadels kläder i, en till lillan o  en till mig+ saker i korgen under vagnen också :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: