Outfit med skötväska

Det det snöblask här och jag undrar när våren är på väg. Jag får fortsätta längta till svala outfits. Den randiga tröjan från Twist & tango tycker jag är riktigt snygg med den snygga ringningen i halsen och ränderna på tvären, det lilla gör den genast lite finare, ska nog klicka hem den.
Läderarmbandet med hästskon skule passa mig perfekt som är en "gammal" hästtjej, riktigt snyggt är det.
Skinnväskan som faktiskt är en skötväska är nog den snyggaste skötväskan jag någonstin sett, helt klart.
Samma sak med jeansshortsen, de är också de snyggaste jag stött på hittils och jag älskar jeansshorts, skulle vilja ha ett helt lager av dom.
Detaljerna på  sandalerna med sina nitar och fransar gör dem så snygga

Tröja från Twist &Tango/ hos ellos
Slitna jeansshorts med nitar- Top shop
Läderarmband med hästsko- cocoo
Snyggaste skötväskan i skinn från Storksak - Asos
Sandaler med fransar och nitar- top shop

Postat av: Linda

Den randiga tröjan ser klassisk fin ut. Dom shortsen är väldigt tuffa och snygga. sommaren får gärna komma nu!

2009-03-04 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: