Oväntad sovmorgon

Vaknad i morse och undrade vad klockan var och kollade på väckarklockan som vistade strax efter nio! Brevid mig sov M och sov djupt och jag undrade vad det var med Elwira, gick in och tittade och där låg hon och sussade sött i sin "grod" ställning.
Först när jag väckte M och vi började prata då vaknade lillan till liv där inne i sitt rum. Hon sov längre för att hon kanske tyckte det var skönt och komma hem och sova i sin egen säng? men hon har blivit lite snorig och jag är förkyld så det kan man bli lite tröttare av Jag klagar då inte över lite sovmorgon och jag har sovit riktigt djupt tack vare en dos nässpray innan läggdags.

Nu när jag är hemma ige så finns det lite att fixa med och en hög med post väntar och så måste jag gå några ärenden på stan och tvätta lite idag. Tvättade lite hemma hos mormor och morfar så det är inte så jättemycket.

Kram denna soliga Måndag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: