Nämen tjena solen!

Härligt att solen äntligen kikar fram, men så himla typiskt att just i dag slutar min semester och jag börjar jobba lite senare idag. Ska bli kul att börja jobba igen men lite småsurt att solen kikar fram just idag när den faktiskt inte skinit på veckor nu. I morgon ska det tydligen också vara sol men då jobbar jag heldag från morgon till kväll, och sedan skulle det bli sämre väder igen *suck*
aja vädret kan man inte göra något åt så jag ska strax bege mig ut med Elwira i vagnen på en promenad innan jag börjar jobba så jag åtminstone får fylla på med lite sol energi, det gäller ju att passa på när man kan :-)

Ha en bra dag! Kram

Postat av: Elin Grindemyr

Hej igen.

Vi börjar me Max inskolning i mitten på aug. Sedan tror jag vi ska ha honom heltid tills syskonet kommer. Om han orkar och om vi känner att de går bra så klart. För sen när de får syskon får de ju inte gå mer än 15timmar i veckan. Så då blir de tisd. onsd. torsd. mellan 9-14. Kan vara kul för dom att komma från mamma och syskon en stund för att leka och att sedan vara ledig måndagar och fredagar =)

2009-06-16 @ 09:55:48
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: