Lunch time

Är hemma en sväng nu på lunchen och har ätit fisk & ris med sås. Det går åt rejäl mat nu när det är varmt, trots att jag är inomhus så är det riktigt varmt i butiken också, synd att man inte blir brun också ;-)
M och Elwira är ute på gården idag med och de skulle även grilla i kväll. Ser framför mig Elwira sitter och har det skönt i en liten plastpool i skuggan, äter bär och bara har det skönt idag. Jag längtar till den dagen jag också kan vara med och strosa i solen. Jag trivs med att jobba, absolut men sånahär fina dagar hade jag gärna varit ledig istället.

Ska köpa med mig en bytta jordgubbar på marknaden på vägen tillbaka till jobbet som jag kan äta på nästa rast :-)

Hej hopp!

Postat av: Vicki

Skönt med en nanny som kan hjälpa till. Då jobbar ni både helger och kvällar?? Min sambo jobbar själv i matbutik. Vad jobbar ni i för butiker?



Vicki

2009-06-26 @ 14:45:46
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: ida

mysig blogg :)

2009-06-26 @ 19:15:52
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: