Godmorgon, sovit gott?

Godmorgon!

Gjorde min vanliga tabbe att gå och lägga mig för sent i går så tröttheten kommer väl komma smygandes under dagen... att jag aldrig lär mig och kan jag aldrig bli kvällstrött? är dock inte så trött just nu och det är ju bra :-)
Elwira har fått sovit med blöjtrosor på sig de senaste dagarna efter hon tog av sig blöjan den där morgonen och hittills har allt fått suttit på vilket är bra :-)

Tvättade ansiktet med en av mina favorit peeling krämer i morse så nu känns huden fräsch och jag blir så mycket piggare av att känna den där rena känslan i ansiktet efteråt.
Man bör dock vara försiktig med solen efter man gjort denna peeling och använda spf i ansiktet men jag ska jobba nu i helgen och kommer inte kunna vara ute i solen iallafall så det passar bra att köra med den här peelingen nu.

Jag har ätit frukost med Elwira också så jag har fått en bra start på dagen. M ligger i sängen och tar lite sovmorgon i dag, skönt för han han få det i bland.  Fast nu hör jag han visst kliva upp och sätta på kaffe som ingår i hans morgonrutin :-)

Ha en härlig Lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: