Fixar dag innan helgen

Då var helgen redan här, sista på semestern och innan jobbet drar igång igen, men det ska bli kul att börja jobba igen och komma in i rutinerna. Just nu är det bara Elwira som har bra rutiner :-)
Jag har exempelvis så svårt för att gå och lägga mig när jag är ledig och sover gärna lite extra länge på morgonen då. Jobbar jag så vet jag att det inte fungerar att gå att lägga sig alltför sent om jag inte vill somna ståeendes dvs. Fast i början av graviditeten spelade det ingen roll när jag gick och la mig, var konstant trött oavsett.
Det är skönt att bara kunna njuta av graviditeten.

Har samlat ihop alla post it lappar som jag varit duktig och spridit ut över hela bordet men nu samlat ihop på en och samma att göra/köpa lista.
Jag och Elwira är själva hemma fram tills i kväll så ska se till att få istort sett allting gjort idag. Har skjutit undan de flesta måsten under semestern och bara varit men idag måste jag faktiskt ta tag i saker och ting. Har några samtal som måste ringas dessutom.

Tänk att nästa fredag är det midsommarafton, redan! TREVLIG HELG

Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hopps att allt är bra med er & att ni får en skön fredag.krma kram

2009-06-12 @ 10:02:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gullig blogg :)

2009-06-12 @ 10:31:07
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: