Brådis till Stockholm

*Gäsp* vad trött jag var när jag var tvungen att gå upp, drog mig till åtta, in i det sista och verkligen släpade mig in i duschen och var så frusen så jag blev kvar där en halvtimme.
Ska strax åka iväg till Stockholm men sitter här med blött hår, osminkad och ofixade naglar men dock påklädd :-)
Tänkte göra mig iordning klart hos syster T och sedan ska jag på ett lunchmöte.
Efter det ska jag bara ägna min tid åt Viggo och syster T och vi får se vad vi hittar på? Elwira är kvar med pappa idag.

Nu måste jag sätta på mig ytterkläderna och gå i rask takt till tåget som går snart. Det som är skönt när man åker iväg och är själv är att man faktiskt bara kan tänka på sig själv.

Dags att kila! Ha en bra dag!  (bloggar mer från Sthlm idag)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: