Basic med paljettväst

Jeansshorts är något jag saknar nu när jag inte kan knäppa mina vanliga längre och dessa mamma shorts från asos är jag riktigt sugen på nu, är svårt att hitta snygga och relativt billiga gravid shorts så dessa klickar jag förmodligen hem
.
Väskan är to die for, den är stor och rymlig och har ur läckra detaljer, perfekt men väl dyr.
De chanel inspirerade ballerina skorna är väldigt stilrena och mycket fina. paljettvästen spanade jag lite på häromdagen (fanns även i svart) men provade den aldrig men borde gjort det för tänk vad den piggar upp så här tillsammans med vit topp och jeansshorts samt dessa övriga ingredienser för en läcker outfit



Solglasögon- Oliver people, NAP
Juicy Cocktail halsband- Timi Collection, Accessora
Svart läder tote- Alexander McQueen, NAP
Topp- H&M
Paljettväst- BikBoK
Jeansshorts (maternity)- Asos 
Ballerinaskor- Asos

Postat av: Jasse

Åh, tack så mcyket! Kram

2009-07-21 @ 11:13:55
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Ja jag är rätt nöjd med min lilla sötnos ;) Tar och lägger till dig på Bloglovin, för här skrivs ju en massa!

Hade varit kul om du gör detsamma.



Kram

2009-07-21 @ 11:20:47
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: