Dockskåp

Ett dockskåp måste ju bara finnas på det ultimata flickrummet. Jag hade ett dockskåp när jag var liten som farfar snickrat till mig och vi lekte alltid med det. Det ska finnas sparat någonstans hos mina föräldrar och jag ska plocka fram det en vacker dag när Elwira kommer uppskatta det och måla det vitt, det ska bli ett roligt framtida projekt!

Dessa dockskåp som finns i rosa, vitt och blått är helt bedårande och skulle vara snyggt bara som inredningsdetalj i rummet. Ett rosa skulle vara så fint

Systerlycklig

Postat av: Anonym

Även unga herrar i 4-årsåldern älskar rosa slott. I den har Moses alla sina prinsessor. Själv är han prinsen åt dem alla. Låter lite halvsunkigt haremsaktigt :)

Fin blogg

2009-07-31 @ 18:39:47
URL: http://andersdagbok.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag håller med! Jag tänkte först önska ett till Inez dop, känns lite tidigt men absolut i 1 års present fast hon är för liten så får det stå som prydnad så länge!

2009-08-01 @ 10:56:09
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: