9 timmar

De sista två veckorna har jag gått och lagt mig alldeles för sent och eftersom jag egentligen är en nattuggla så är det lätt för mig att falla in i det mönstret men det fungerar inte riktigt när jag sedan måste gå upp och ha energi att ta hand om Elwira, så det har blivit lite som en ond cirkel. Men det har också varit så kvavt senaste tiden och så har jag inte alls varit trött på kvällarna och då är det ännu svårare att gå och lägga sig.
Men igår kväll var det äntligen svalt och skönt och jag var supertrött innan elva så jag tog en dusch och slocknade på två sekunder och sovit ca 9 timmar i natt, så skönt!
Så nu hoppas jag på att komma tillbaka till bra rutiner med sömnen, innan 11 ska jag vara i säng, det är liksom mitt mål :-) och då fungerar vardagen som bäst, för jag är extremt beroende av sömnen och lite extra nu som gravid.
När jag väntade Elwira så minns jag knappt att jag gjorde mer än åt, jobbade och sov i början och i slutet av graviditeten

Nu väntar en dusch och göra sig iordning för dagen. Och nu försöker Elwira nå musen och tidningarna på bordet här, så det är dags att kila :-) 
 
Ha en härlig söndag!

Postat av: Carolina

Vad skönt att du fått sova ordentligt för en gångs skull! :) kram

2009-07-26 @ 19:42:21
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: