Paljetter-inte så barnvänligt

När jag såg den här koftan i La redoutes katalog så blev jag direkt sugen på att klicka hem den, men när jag tänkte efter så var det ingen bra ide.
För hur skönt kan det vara för lillan att bli uppburen i den här? paljetter är ju inte direkt mysigt mot huden och babyhuden lär ju nästan bli rispad, så nej tack den här går helt enkelt bort.
Snygg ser den ut att vara men passar bättre för de som inte har barn eller äldre sådana.
Hittade ett annat alternativ istället som jag ska beställa senare, e om lottkofta med paletter som är mer "barnvänlig"
för jag vill ju kunna gosa med min lilla tjej utan att behöva ta av mig koftan...


Postat av: Josefine

Nej,, nmumera måste man tänka en extra gång innan man köper vissa plagg! : )

2009-01-28 @ 12:43:37
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: