Inspiration

Åh vad det är dött i klädbutikerna fortfarande, inge roligt alls. Jag och M var på stan häromdagen och gick och kikade runt lite i klädesbutiker men det är verkligen inte mycket vår nytt som kommit in än.
Det är ju lite kul att vissa sidor som La redoute finns att beställa ifrån... och sedan kikar jag gärna efter inspiration från de stora modeskaparna.
Men det är väl en sån månad nu när det mesta är utplockat i butikerna och rean fortfarande tar största platsen.

Något som jag däremot blir inspirerad av just nu är barninredning och andra barnprylar, där finns det mycket att hämta. Älskar alla små söta babyprylar som finns, för det finns verkligen hur mycket fint som hellst.

Det är mycket roligare att köpa saker till Elwira än till mig själv just nu :-)

Det finns några saker som jag ska kolla efter till lillan just nu och på önskelistan står följande;

* Förvaringslådor
* Alla möjliga sorters leksaker från danska Maileg
* Barntavla till hennes rum
* en ny barnbok med sagor och visor i
* En vimpel




Postat av: Sofia

Åh vilken fin säng!!

Jag håller också på att kolla runt efter barninredning, eftersom barnen förhoppningsvis får var sitt rum snart. Tills dess får det vara som det är, men det är kul att kolla runt och få inspiration. Jag är ju sådär fånig så jag gillar att killar har grabbiga rum och tjejer har lite gulligare rum.

Fortsätt gärna lägga ut länkar till inrednings-sajter och så! Tycker det är jättebra att få tips, även om man inte alltid kan handla från sidorna.

2009-01-14 @ 14:40:30
URL: http://vildvittra.net
Postat av: Jean

ja visst är det underbart skoj med små flickebanrskläder och inredning till de små rummen?

MVH

Jean

2009-01-14 @ 16:57:01
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vilket fint barnrum det där var,,,, looks expensive.

ja det var längesen man såg dej nu,, sen är man ju nyfiken å se hur min syssling ser ut live =) eller man kanse ska säga sysslingar.

2009-01-15 @ 11:34:25
URL: http://pallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: