Tjej & killfilm i ett

Filmen var faktiskt riktigt bra, verkligen sevärd och faktiskt ingen typisk tjejfilm som jag först trodde, för det här är en film jag tror de flesta killar också uppskattar :-) en tjej och killfilm i ett helt enkelt, rekommenderas helt klart och M instämmer :-)
Roligt film utan att vara sådär korkad som många komedier kan vara ibland. M och jag fick många skratt i biomörkret ikväll.

Vi åt en snabbis på subway innan filmen och det kändes lite konstigt att vi lämnat hemmet utan Elwira, det händer ju inte ofta.
Farfar kollade på tv och Elwira sov sött när vi kom hem och hon har inte haft den blekaste om att vi varit borta ikväll.

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan är det dags att sussa. natti!

Filmen "The ugly truth"

Postat av: LiSSaN

Nämen??! Vad spännande att du är gravid igen!! Var så längesen jag kikade in här, så det har jag mist totalt! Nu kommer jag ju såklart att följa dig mycket flitigare =))

All LYCKA TILL!!

2009-08-12 @ 10:24:31
URL: http://lisselissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: