Hur långt ska man gå?

Jag har börjat kika runt lite efter ett par höga stövlar till hösten/vintern både på stan och webben och det trillar in lite här och där så det gäller att vara ute på stan och spana i god tid...

Funderade först på att köpa ett par platta varianter (utan klack) men jag vill gärna ha en klack som inte är för hög och lite "barnvagnsvänlig" .De höga varianter är läckra men kanske inte lika användbara som de lite mer löst åt sittande par?
 Stövlarna från Michel Klein blir nog lite mer svårburna för mig med barnvagn och två barn i höst!  Kanske skulle prova klicka hem den andra varianten från Soft Grey från La redoute som ser väldigt snygga ut, fast i svart då.
Enkla, svarta i skinn  utan nitar och dylikt vill jag ha och som sagt,inte för hög klack max kanske 8 cm , så jakten är i full gång och det högra paret stämmer in på vad jag letar efter, ,men det är svårt med bara en bild.
La redoute har 40% på en valfri vara med koden 92295 så det är bra läge att klicka hem något med en sådan bra rabattkod



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: