Skip hop duo deluxe

Nu har jag sålt en randig skötväska vi haft från skip hop och istället beställt denna helsvarta som även var var lite nedsatt i pris just nu på den här sidan. Även andra modeller var också nedsatta.
 Jag gillar tradera mer och mer, är ju toppenbra att sälja det man inte använder och istället köpa något nytt man vill ha =) Fick dessutom mer än halva priset vi hade gett för skötväskan, så det var ju jättebra. Tradera är toppen!

Postat av: Therese

Borde kolla in den där sidan, har pinsamt nog fortfarand einte köpt någon skötväska.

Nu ar jag ringt tillbaka. Tydligen är det bara en person som jobbar då så hon skulle få göra oss efter varandra. Hon tyckte vi skulle komma direkt på mogronen klockan 10. Jag kände att det var lite tidigt och så med tanke på tåg, incheckning, etc. så jag undrade om det gick senare men hon tyckte som senast vid 11. Jag tog tid vid 11 iaf. så får vi se... Vad tycker du om det? Jag tycker egentligen att båda tiderna är lite tidiga också känns det som man kanske missar mycket av mammagalan men samtidigt vill jag ju bli fin i håret:)

2009-04-06 @ 13:16:11
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Sån väska har jag också! Även den "fyndad" genom de där rabattkoderna från Semper :D

2009-04-07 @ 07:26:28
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: