Långfredagen

Har sovit så lustigt i natt och drömt en massa konstiga drömmar drömde liknande dröm när jag väntade Elwira att jag var på fest och både rökte och drack! vaknade helt svettig för usch om det skulle vara sant!
Förmodligen drömmer jag om det för att det värsta jag vet är morsor som röker eller dricker (eller gör båda) under graviditeten, och jag tycker det är hemskt egotrippat att göra så mot ett litet foster som inte direkt kan välja bort det.
Och hur klarar samvetet av om barnet skulle få några men för livet pga att mamman varit egotrippad? jag tycker det är hemskt och oansvarigt och nu är ju alla medvetna om riskerna som de inte visste förr. Nog om det nu.

Jag mår rätt okej just nu och strax ska vi åka allihopa till IKEA en sväng och köpa lite nödvändigheter mm.
Har skrivit upp en lista som jag strikt ska gå efter, INGET annat ;-)

Här skiner solen för fullt och hoppas ni också får en solig och skön långfredag!

Postat av: Sofia

Lycka till på ikea ;) och GLAD PÅSK!

2009-04-10 @ 10:30:46
URL: http://marmelina.blogg.se/
Postat av: Maria

Är det öppet idag???

2009-04-10 @ 14:21:56
Postat av: Erika

Maria: Ja vi var där idag så det var öppet :-) IKEA har ju nästan alltid öppet

2009-04-10 @ 16:39:45
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: