I stallet & hemma hos K

Här var vi igår i Kristines stall och värmde oss i sadelkammaren, för brr vad kallt det var där! Var trevligt att hälsa på och det var kul att höra att all verkar rulla på med verksamheten, Kristine är en verkligen en sann häst tjej.
Är verkligen glad för hennes skull att allt går bra för henne.
Elwira trivdes bra i Kristines famn och Kristine sa att hon kunde titta hur länge som hellst på lilla Elwira. Och så är det verkligen, vi kan kan ju aldrig sluta titta på vår finaste!

Elwira och en glad Kristine

Jag glad, men frusen!

En av de bra funktionerna med buggan, här har jag satt våran Acta graco+ adapter på vagnen,mycket smidigt och praktiskt. 
Elwira blev trött att vara i stallet,så en liten lur i sadelkammaren var skönt...

och trött var även stallkatten

De i stallet hade precis fodrat så alla hästar stod och åt och ingen hade tid att kolla upp när jag var framme med kameran, förutom en av Kritines fina hästar

Väl inne i värmen hemma hos Kristine välkommnades man av hennes två snälla katter som var nyfikna på Elwira men väldigt försiktiga, duktiga kissemissar!

Postat av: Therese

Jsg köpte ju precis en sådan röd till Saga också men nu får den alltså åka tillbaka då!

Jag har fubderat på hur det funkar med Logico´n på Bugaboon men jag har för allt i världen inte kunnat komma på hur den skulle sitta, hihi.

2009-02-12 @ 13:07:23
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: