Magont & hår fix

Äntligen fått håret fixat! Var på tiden att få det klippt. Nu känns det fräscht igen! Tack Therese, du är bäst.
Jag ammar, så det är lite svårt för mig att ta mig till frisören just nu och vara borta från min baby girl i 3 timmar. Ska iofs börja pumpa ut mjölk, så får M ge flaska, men jag har inte börjat med det än.
När Therese var här hade nog Elwira ont i magen, vet inte vad det var men det höll i sig nästan en timme några dagar förra veckan, då hon bara skrek till och från och ingenting hjälpte.
Tycker så synd om henne, jobbigt när dom små inte kan säga vad som är fel, och man kan inte göra annat än försöka trösta. Börjat med semper magdroppar, som jag önskat jag hade börjat med direkt efter födseln, varför sa ingen det? Är ju förebyggande droppar med snälla bakterier,små saker man aldrig blivit informerad om.
Nu verkar hon i varjefall må bra igen, lilltjejen våran.

Blev tre "ombyten" ändrade lite efter humöret & vädret :) det slutade tillslut med gympa skor när jag gick och mötte syrran vid tåget.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: