Full rulle i butiken

Visst är det härlig väder ute? pappa sov över här i natt så han och jag var ute med Elwira i morse och tog en promenad i solen, härligt! hoppas man fick en gnutta färg också. M har fullt upp i butiken, har varit rätt stressigt för dom att hinna få i ordning allt.
Vi var där och kollat idag och det kommer folk och handlar hela tiden, redan igår var det folk som handlade, och det har blivit jätte fint nu. 
Det gjorde sådan skillnad med nytt golv, målade väggar nya diskar, ja allt är nytt i stort sett. 
Mycket positiv kritik av folk som väntat på att butiken ska öppna igen. Ska bli kul att hjälpa till och vara där sen, nu när det är ett familjeföretag :)

Ätit lunch har vi gjort nu, gjorde tonfisk röra & pasta med sallad till *supergott* och med Loka till, gillar dom här nya 

Fick sms-avi från posten idag, tror min nya kamera har kommit *tjohoo*! får se om jag hinner hämta ut den idag, då ska jag fota som en galning =)

Trevlig helg!




Postat av: Bettan

Jag behöver oxå en ny kamera, men min får gå ett tag till. Trevlig helg!

2008-07-04 @ 13:40:14
URL: http://www.mindacool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: