Glamour!

Okej, nu funderar syster T starkt på att köpa plånboken som jag velat ha länge nu, nämligen Loui vuittons koala, som är så sjukt snygg och klassisk! Och den är ännu snyggare IRL än på bild kan jag garantera.
Och min andra syster R är påväg på pedikyr just nu och få skön behandling. Mina fossingar behöver också en puts såhär nu efter sommaren!

jag är inte alls avis, nej för nu ska jag ägna mig åt riktig glamour, den som damp ner med posten idag :D

//XOXO


Postat av: Therese

Den där plånboken är verkigen fancy, har själv tittat på den. Iaf. är det u tur,om du vill ha den att du inte behöver springa och köpa den med hast för dne kommer ju säkerligen finnas en lång tid framöver.

2008-08-13 @ 08:13:43
URL: http://mammis.webblogg.se/
Postat av: Therese

Kan man lätt vänta på fram till Jul,sjukt fin!

2008-08-13 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: