{ UNDERBAR BODY MILK }

Åh vilken väme vi fått- härligt härligt! men mindre trevligt med huvudvärken som kom den också idag, så himla jobbigt är det.
Nu är jag iaf piggare vad det nu ska vara bra för när dagen nästan är slut men iaf, laddar med nya krafter tills i morgon :-)


Har precis hoppat ur duschen och smörjt in mig mig min favorit lotion på sommaren som kommer från KORRES.  Luktar såå ljuvligt med cocos *sniff snifff*
Flera som kommenterat på jobbet när jag använt denna och sagt att jag luktat så gott, och bara det är ju ett bra betyg! :-)

Kram o dröm sött!



KORRES bodymilk med cocos finns att shoppa HÄR


Postat av: ♥ Mirre

Ohh verkar vara en bra lotion =D, tråkigt med huvudvärk =(

2012-05-23 @ 23:41:06
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: MIA

Mmm låter fresh!

2012-05-24 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: