{ MATCHAT & FÄRG }

Jag älskar när nagellacket matchar klänningen! Matchade min klänning jag bar på bröllopet med lack från China Glaze och är nöjd med den matchningen :-)

Färg på fötterna och neurtalt på händerna tycker jag är snyggast, eller tvärsom. Eller färger i samma skala är också snyggt, rosa tår och röda naglar exempelvis gillar jag mycket. Elwira har dock inte riktigt samma åsikter som jag, men smak som bak ;-)   

Det är kul med lite extra färg på sommaren och SOMMAREN är ju verkligen här nu! 


Körde på långklänning, guldheels  och matchande nagellack på bröllopet i helgen


Postat av: Johanna

snyggt det var! kram

2012-05-24 @ 20:53:40
Postat av: fatima

Dessa klackar handlade jag två par av.. för att dem var höga och bekväma :) min svägerska fick ena paret. Scorett va?

2012-05-24 @ 22:47:07
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Mia

fint! jag är nyfiken på klänningen i sin helhet också. Har du bild?

2012-05-25 @ 20:56:36
Postat av: Mia

fint! jag är nyfiken på klänningen i sin helhet också. Har du bild?

2012-05-25 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: