{ JORDPHURS }

Ser fler och fler som vandrar runt i jordphurs nu i höst och sett ett par (ofta dyra) i butik. Måste bara tipsa om att kolla på hästsportsbutiker om du letar efter ett par. Jordphurs känns helrätt i höst och jag är sugen själv på ett par.
Hööks exempelvis säljer sina billigaste modeller (i skinn) för 379:- och deras dyraste 829:- Coolt skulle det vara att pimpa dom en smula med lite nitar upptill! Jordphurs med nitar har jag aldrig sett, men skulle jag kunna tänka mig bära.
På Hööks finns även fodrade varianter och varmare skor som fungerar till vintern, även för icke- hästfolk.

"Gammal" häste tjej som man är måste man ju bjuda på riktiga stalltips ibland HÖ HÖ! där var jag väl rolig ;-D


Bilder: Hööks (länk)


Postat av: mia

snygga!

2011-09-14 @ 15:21:25
Postat av: Anonym

Så himla fina!

2011-09-14 @ 17:02:14
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Nina

Bra tips, tycker jag som "tvingats" bli en hästtjej nu... ; )



Kram!

2011-09-14 @ 19:25:45
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: