{ HAPPY HALLOWEEN! }

Hej ute i Halloweenkvällen!

Har skippat det här med Halloween i år fast det är allt lite skoj. Men nyinflyttade som vi är så har inte orken och tiden funnits att fixa med pyssel och sånt. Så det har inte varit mer bus än vanligt här idag men mycket godis nu ikväll faktiskt och det nöjer jag mig med i år ;)

Nu sitter kära M och babblar för fullt om något jg inte hör vad han säger om något på  tv:n *hihi* så jag ska gå och slå mig ner i soffan jag med. Himla smart föressten det där med att man kan pausa och spola och mycket mer med tv:n nu med vårat digitalTv, är ju nytt för mig ;-) skönt med trådlöst också.

Kram & Happy Halloween!



Elwira i pumpaklänning & Ludwig som leker med fladdermöss förra året ;-) Kakan som ser såå läskigt god ut kommer från pyssliga Martha Stewarts hemsida. DEN skulle jag vilja baka & smaka!

Postat av: emelie

Har också skippat Hallowen i år. Efter middagen idag plingade det på vår dörr och där stod två läskiga varelser och ville ha godis. Tömde ner en herrans massa i deras påsar.

2011-10-31 @ 22:58:23
URL: http://empapempan.blogspot.com
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn en personlig almanacka

Pumpaklänningen var ju jättesöt :-)

Här var det dottern som stod för halloweenfirandet. Hon och en kompis gick gatan fram och tillbaka.



Ha en trevlig tisdag.

Helen.HUSnrNIO

2011-11-01 @ 09:32:37
URL: http://husnrnio.se
Postat av: josefine

hoppa du har en bra kväll!

2011-11-01 @ 19:18:02
Postat av: Nina

Här blev det inte heller mycket pyntat/firat. S hoppade i sin pumpaklänning och hade på sig när hon öppnade för allla som ville ha godis igår, men mer än så blev det inte ; )



Kram

2011-11-01 @ 20:47:11
URL: http://petitfashion.se
Postat av: Katrins vardagstjat

Jag är lite tveksam inför det där med halloween så vi har inte heller "firat". Eller jo, Leo halloween fest på dagis så han var utklädd där :)



Hoppas ni har det bra i huset o börjar komma i ordning nu?

kramkram

2011-11-02 @ 12:10:29
URL: http://vardagenvar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: