Utelek & teamwork

Våra två små är aktiva små "ute ungar" och visst är det roligt med utomhusaktiviteter! Och nu är vi ju verkligen årstiden här som vi har längtat till hela vintern så det gäller att passa på att njuta av allt så mycket det går, för underbart är kort som det heter.  Men härligt är det att vara ute året om iofs, men härligaste måste nog vara nu tror jag, iaf känner jag så nu och eftersom vi nu är med hus och gård och naturen utanför dörren :-)

Nyligen när vi var ute hos farmor & farfar plockade jag fram Elwiras trehjuling hon fick i 2 års present och Ludwig och Leon fick åka med.

Oj oj, bråttom, bråttom här nu- got to go! Ha en fin dag!



Elwira skulle så klart hjälpa till och dra hon med tillsammans med faster M eftersom hon ska hjälpa till med preciiis allt den lilla sötnosen. Var dock inte helt lätt att dra Ludwig på egen hand. Ludwig undrade vad det var frågan om och undrade om de skulle åka framåt någon gång ;-)


Postat av: Anonym

Cyklar inte Elwira med stödhjul än?

2011-05-25 @ 11:13:33
Postat av: emma

sötisar! visst är det underbart att leka ute! :)

2011-05-25 @ 15:13:26
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Rebecka

Vad fina bilder :) Kram

2011-05-25 @ 17:05:10
Postat av: Amanda

fina dom är! jag undrar vart är jeansen ifrån?

2011-05-25 @ 18:48:26
Postat av: Annas inspiration

Söta bilder på era godingar :-)



KRAM

2011-05-25 @ 19:57:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: