Frisördags

Nu är Ludwig friserad och klar och blev en ännu finare & tuffare kille :-) Var bara en månad sedan han klipptes men hans hår växer verkligen fort, galet vilket fluff....

Nu återstår bara mitt hår då. Har inte gjort något med håret på evigheter, klippte det dock för någon månad sedan.
Har velat att toningen ska släppa så mycket som möjligt så det kan bli en smula ljusare. Men toningen har inte velat släppt riktigt som jag önskat tyvärr. 
Funderar på om jag ska tona det själv eller låta frisören göra det i morgon då jag ska klippas...Känns så fel att färga håret hos frisör när jag ändå inte kommer bli helt nöjd med färgen så det blir förmodligen enbart en klippning. Funderar på hur min riktiga hårfärg ser ut? måste varit när jag var typ 13 jag såg den färgen sist, hihi!


Nu kör jag igån lite musik och laddar om här efter lunchen :-) Gillar den här nya med Jennifer Lopez & Lil Wayne! 


Postat av: Mia

love jlo!

2011-05-05 @ 13:24:26
Postat av: Catharina

nu har jag rostat pa dig i kategori 5. Kram!

2011-05-05 @ 14:49:32
URL: http://www.catscompilation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: