Vårväder & mer denim

Åhh vilken otroligt härlig vårsol vi har fått här idag, värsta vårvädret med flera plus :-) Kunde inte komma mer lämpligt då jag och barnen är lediga idag och i morgon. Vi var ute när solen sken och nu är jag fylld med massa glädje och solenergi.
Hoppas morgondagen bjuder på minst lika fint väder och att vi kommer iväg från stan på en liten "fredagsmys-tripp" hela familjen och Elwira vill ut rida:-)

Softa jeansshorts är ett måste för mig och för många andra på sommaren och dessa som jag bloggade om tidigare kom i dagarna i ett paket från H&M. Dom är i såklallad "boyfriend fit" modell. Priset är ynka 99 pix. Nu vill jag börja använda jeansshorts och strumpbyxor!

Mer denim :-) mina  nya snygga jeansshorts

Postat av: Sessan ☆

Riktigt snygga!!



VÅR!?? Har du sett någon VM sändning från Oslo eller? Här ligger dimman tjock & vi har det långt ifrån vårigt.....



NJUT ni som har vår feeling ;)



Kram

2011-03-03 @ 19:26:06
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Vicki

Vad skönt det lät med sol och plusgrader!! Vi har inte så kallt här nere men solen lyser med sin frånvaro.



Hoppas att det kommer hit under helgen när man är ledig och ska vara barnvakt.



Trevlig helg,Vicki

2011-03-03 @ 20:08:16
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Nina - Glamourmamman

Haha, kul för er - här har det SNÖAT idag ;-)



Snygga shorts! Det kommer definitivt bli ett basplagg i vår och sommar!



Kramar!

2011-03-03 @ 20:20:11
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: