Inga pussar & kramar ikväll

Godkväll!

Ätit lite kvällsmat och tagit en dusch och sitter och myser i mjukisar nu, skönt!
Usch vad trist det är att komma hem efter jobbet som idag då bägge barnen redan somnat :-( Om jag skulle jobba heltid skulle jag i princip aldrig träffa mina barn.

Jag jobbar ju i klädbutik och stan har öppet 10-19 här vardagar och skulle jag jobba heltid skulle jag alltså bara hinna träffa mina barn på morgonen och hinna lämna på förskolan och komma hem när de somnat/ska gå och lägga sig, hemskt!
Det här är ju ingen "nyhet" det vet jag ju om men tänker ofta på hur lite jag skulle vilja ha det så. Jag skulle aldrig någonsin välja bort barnen framför att jobba mer, inte vara värt alla pengar i världen.

Så ikväll blev det inga pussar & kramar med barnen :-( Men det tar jag dock fort igen imorgon och är ju helt ledig två dagar mitt i veckan :-)

Provade föressten mina primeboots ikväll, men färgen "linen" som jag beställt kändes inte alls hundra så det blir nu de som heter crazy old pony eller svarta istället, de är mer "jag" och passar min garderob bättre.  Är kär i den enkla och snygga rejäla modellen  iaf!

Åh vad jag älskar er mina fina små! (bild ur arkivet, se vad liten Ludwig var här :-) Elwira tar Ludwigs hand och visar olika saker ur boken för lill-brorsan *syskonkärlek*

Postat av: camilla

Vilken mysig bild!



Härligt med stort kök! Använder Kitchen Aiden till princip allt, ångrar inte köpet en sekund! :)



Skönt att ha två lediga dagar att se fram emot!

2011-03-21 @ 20:37:47
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken klädbutik jobbar du i?

2011-03-21 @ 20:47:37
Postat av: michaela med bebis

ja hu! det skulle ju vara mardrömmen..jag blir gråtfärdig bara av att tänka på att jobba så mycket att jag inte får träffa min lille vissa dagar. hoppas jag slipper det!

2011-03-21 @ 20:58:29
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Therese

Viggo är ju lite mer kvällsmänniska så han sover aldrig före 21 bara i undantagsfall så här spelar det inte så stor roll de kvällar M kommer hem vid 19. kram

2011-03-21 @ 21:11:42
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det är nackdelen med att jobba inom handels, man börjar sent och sluta sent. Funkar ju inte så bra med småbarn, om man ska jobba heltid då ; )



Du får ta igen alla pussar och kramar imorgon ; )



Kram!

2011-03-21 @ 22:09:39
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Bea

Usch ja, jag börjar jobba snart. och jag kommer juh gå efter heltidschemat men gå ner några timmar, så jag hoppas man får sluta lite tidigare vissa dagar =)

Vi syns i maj Erika! =)

2011-03-21 @ 22:22:26
URL: http://beaviktoria.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har funderat ända sen jag började "smygläsa" din blogg varför jag känner igen dig. Nu när du skrev att du jobbar i en klädbutik så förstår jag varför :)

2011-03-22 @ 11:32:33
URL: http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: Sessan ☆

Vet du, jag hade otroligt svårt för linen i låg primeboots av någon grund, men jag älskar dom i min höga modell Crazy



Jag skall ha ett par låga till hösten & är galet i tvivel om vilken färg jag skall välja faktiskt.

Gillar absolut den bruna du valt, men har så svårt att kombinera den färgen med min garderob.... Jag är en riktig färg ryttare, fegis till tusen att mixa färger.

Så det lutar åt att jag går för ett par antracit, lite svart grått haha



Svart tycker jag är tråkigt även om det alltid är säkraste valet.



Hoppas du blir nöjd



Kram

2011-03-23 @ 18:31:29
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: