Back to work

Jodå, jag kom isäng innan tolv igår och fick lite sömn i natt ;-) Ska strax i väg till jobbet och försöker göra mig iordning lite här hemma, inte helt lätt när M inte är hemma just i denna stund. Så jag får komma som jag är :-)

Har som hastigast spanat in How to Kiss a Frog kollektion som jag såg nu har kommit in hos Kidelin, hur mycket fint som helst! tänkte skriva och visa mina favoriter senare ikväll när jag har tid, för det finns en hel del.

Ha en toppen söndag alla fina där ute! kram o hej så länge

Postat av: Maria

Tack så jättemycket :)



Vet att det varit problem att komma in på min gamla blogg.. Vette tusan vad som är fel :/



Hoppas det går bra att jobba idag :)



Kram

2010-09-05 @ 13:50:48
URL: http://ristosens.blogg.se/
Postat av: carro

hoppas du haft en fin dag på jobbet!

2010-09-05 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: