Studsat hela dagen

Hallå alla helgfirare :-)

Tänkte att jag skulle skriva några rader innan denna Fredag är slut :-) Har knappt suttit ner på hela dagen och för det har varit full rulle här och dagen har gått i ett. Men det är skönt när man får lite gjort mellan varven och försöka vara så effektiv som det går med två små ;-)
. I morgonkväll ska jag på middag med jobbet så det blir hem en vända efter jag jobbat och fixa iordning sig, ska bli trevlig! Kommer inte följa med ut för nio på morgonen på söndag har ju Elwira sin barndans och då gäller det ju att vara skärpt ;-)

Måste plocka fram (läs damma av) några klackar och en klänning med, hinner inte ordna med något nyss men någon "gammal trasa" ska jag nog lyckas finna ur garderoben ;-) Måste även besöka systemet, hihi! minns inte ens när jag var där sist, "måste" köpa någon dricka så ingen tror att jag är gravid igen, haha! nejvars måste och måste, men det är ju lite lustigt det där med alkohol, för jag tycker det är så lustigt att man blir ifrågasatt om man inte dricker och att det verkar vara mer acceptabelt att dricka än att inte göra det.
Jag är inte superförtjust i alkohol överlag och hör inte till gruppen som gärna tar ett glas vin till maten eftersom jag inte tycker det är gott, men ett glas bubbel, någon cider eller goda drinkar slinker ner.

Nu ska jag upp och studsa igen, har en ugnspannkaka med fläsk, (eller  nää bacon blev det idag, fläsket var slut men är riktigt mumsigt med bacon i!) skönt att ha en måltid klar tills i morgon. Ska strax gå ner och hämta sista tvätten, lägga fram kläder tills i morgon , ta en dusch och sedan försöka komma i säng även denna kväll :-) just ja, ska så klart kolla klart på IDOL också.

Trevlig helg!

Postat av: Nina - Glamourmamman

Och jag som ÄLSKAR ett glas vin (eller två) till maten!! Men det är väl jättebra att inte vara förtjust i alkohol inget att sträva efter liksom :-) Men lustigt hur folk genast drar slutsatser så fort man inte dricker!



Ha det så roligt ikväll!!

Kram!

2010-10-09 @ 10:36:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hoppas du får det trevligt!Kram

2010-10-09 @ 11:10:59
Postat av: Dinaras familjeliv

Haha. Nej samma här. Ingen alkoholälskare men socker ersätter det för min del. ;) trevlig helg.

2010-10-09 @ 12:12:44
URL: http://dinarasblogg.blogspot.com
Postat av: Li

Jag är inte heller så förtjust i alkohol. Ha en bra lördag!



Kram

2010-10-09 @ 15:12:17
URL: http://sweetieli.devote.se
Postat av: Nina

Dricker heller inte så ofta direkt ; ) Hoppas du får kul ikväll!

2010-10-09 @ 20:05:41
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: