Sökt & hittat

Åh vad glad jag blev när jag fann den här underbart söta rutiga tunikan! I somras köpte jag en små röd/vit rutig klänning till lilla Elwira men köpte fel storlek och när jag skulle byta så hade den tagit slut i rätt storlek och så hittade jag ingen ny, lika fin. Så nu blev jag ju som sagt glad över att ha hittat ett nytt plagg med små röd/vita rutor till lillan :-)
Den här tunikan har det där lilla extra med volangkanten + spets nedtill, jättefint. Den vita blusen ser också superfin ut och är tillverkad i organic cotton. Lindex besöker jag inom kort :-)

Postat av: Josefine

den rutiga var jättesöt! den vita med men små rutigt är så sött altså

2010-10-19 @ 14:20:51
Postat av: Sara

Vi hade en liknande tunika från Lindex förra julen till min dotter tror den kom från fix och hon fick alltid många komplimanger när hon hade den. sött som sagt!

2010-10-19 @ 21:25:19
Postat av: Cissi

Lindex blir bättre och bättre, tycker jag :)

2010-10-20 @ 08:16:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: