By night

Höstens partykläder brukar vara lite extra och även extra kul att kika även om man inte festar så hårt längre ;-) Men jag ska eventuellt ut här inom kort och då är det ju aktuellt med någon festblåsa.  H&M har nu en hel del fina och party-vänliga plagg för sugna på webben.
Finns flera söta klänningar i andra varianter i puderrosa och rosabeige också

Postat av: carro

kjolen i mitten var bara så snygg!

2010-10-01 @ 13:29:17
Postat av: Sandra

Snyggt! Roligt att gå ut, känns som det var 100 år sedan man var ut på lite party! Kram

2010-10-01 @ 14:04:45
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Toppen i mitten har jag beställt hoppas på at den är snygg! har tänkt använda den till en kavaj när jag går ut...

2010-10-01 @ 16:21:17
Postat av: Pauline



extremt snygga. Jo det blir ytters sällan här med. Det är mer än ett halvår mellan gångerna för mig. Men det är ju för sjukdommen. Önskar att jag fick vara friskare så jag kunde vara ute mer. Inte för att dricka då. Man kan ha kul utan alkohol. Men visst är det kul att göra det också nån gång skadar ju inte. Eller jo egentligen, men man måste ju få leva också. ;P Just nu är det marknad i Lycksele. Då är det festtider för de flesta. MEn det blir en lugn helg för mig. Vill inte riskera något nu när jag vart bra i kroppen i tre veckor. Annars brukar det bara hålla max en vecka så :) FAst man kan ju även klä upp sig och va festfin för en hemmakväll. Bra att göra det nån gång sådär så man får känna sig extra läcker .

2010-10-01 @ 16:58:23
URL: http://pallans.blogg.se/
Postat av: Nina

Roligt att gå ut, även om det inte blir så ofta längre ; )



På H&M hittar man alltid nåt! Kram

2010-10-01 @ 20:21:02
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: ♥ Tjugo och gravid ♥

Nu blev jag bara ännu mer sugen på att kunna klämma in mig i ett fint fodral, men det får bli när bebis ploppat ut. ;D

2010-10-02 @ 20:00:42
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: