Vårsol, sittdel & 5 månader idag

Wow vilket härligt väder det är här idag! Var så skönt att promenera med Elwira till förskolan i morse när solen sken för fullt! fast jag är trött i dag för jag sovit lite dåligt i natt så gör solen att jag känner mig himla mycket piggare iallafall, härligt!
Idag är en sån dag då en kaffe inte skulle sitta helt fel känner jag.

Ludwig är 5 månader idag, tänk vad tiden tickar va! Bestämde oss idag för att ta bort liggdelen och sätta han i sittdel nu istället, för har fått ligga lite som en inlagd sill nu ett tag känns det som.
Han "sitter2 heller inte upp i liggdelen utan jag har sittdelen i fullt liggläge så det blir perfekt för han. Får se vad han tycker om att åka så sedan när vi ska iväg till BVC och sedan vidare och hämta upp Elwira på förskolan :-)

Hoppas (vår)solen skiner härligt på er också idag! kraam



Postat av: sandra

Ja visst är det härligt med solen! Vi ska nog ta en promenad ner på stan lite senare.. Hoppas det går bra på bvc! Vi bytte till sittdel till Alvin runt 5 månader med, lite innan tror jag. Han ville inte jämt ligga helt ner sen blir det trängre. Men som sagt så behöver dom inte sitta upp för att man byter till sittdelen, finns ju fullt liggläge :)

2010-03-03 @ 11:08:34
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Katrin

Ja det är helt underbart fint väder ute =)

Spännande för honom att åka sittdel, sen som du sa, han behöver ju inte sitta bara för de. Tror också vi bytte där omkring..? Men Leo var ju så himla ivrig och ville absolut inte ligga till slut, nyfiken som bara den =)



Vad tråkigt att det inte var ngn bra kvaliteé på just den bodyn.. kanske ngn dålig sändning av just den då för annars har iaf inte jag haft ngr problem.. haha, snacka om försvars tal för lindex ;) Men lite mån om jobbet är man ju allt =)



Hoppas ni får en fin dag i vårsolen =)

kramkram

2010-03-03 @ 13:23:44
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Denise - personlig modeblogg

håller med. tiden går så sjukt snabbt. man hinner inte ens blunda :)

2010-03-03 @ 16:18:23
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Ullis

Lite nyfiken bara... Vad har ni för vagn??



Rolig blogg, har nyss hittat hit!

2010-03-04 @ 13:59:29
Postat av: Erika svarar:

Ullis: Vi har en Icandy pear, syskonvagn till de två små.

Har ett inlägg som jag skrivit om vagnen här om du har lust att läsa mer:



http://onechicmama.blogg.se/2009/november/icandy-pear.html

2010-03-04 @ 23:39:16
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: