Ny vecka & sommartid

God morgon nya vecka!

Nu är det ju sommartid men vi har inte "drabbats" av någon störning med våra två små utan det fungerar fin fint här och ingen vaknar innan åtta, så det är som vanligt :-)
Jag har fått sovmorgon hela helgen + idag, så här kan vi snacka LYX för min del. Mina föräldrar har dessutom varit här så jag känner mig väldigt ut vilad nu, härligt!

Idag ska vi packa in hela familjen och åka till Mio för att spana efter en säng till Elwira. Ikea känns uteslutet just nu. Men vet en säng där som jag gillar, men den kommer förmodligen bli Luddes när det blir dags för han, men liite tidigt än ;-)
Tror vi även ska åka förbi en cykelaffär och spana efter en cykel till M med barnstol där bak samt cykelhjälm till lillan.

Det är ljust ute här idag och det känns som vår i luften, så härligt! dags att slänga på sig lite smink för min del ;-)

Kram o hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: