Mumsar och smattrar på tangenterna

Herregud vilken nattuggla jag ska vara! satte mig framför datorn alldeles för sent ikväll och nu fastnat här.
Har börjat med att svara på frågorna på frågestunden och pysslat med lite annat här på datorn och så vips så blev klockan hundra, alltså alldeles för mycket.
Bägge barnen sover sedan ganska tidig kväll men inte jag inte för jag har druckit te med mjölk och blivit pigg av ballerina kladdkaka & geisha choklad som M hade med sig hem till mig ikväll :-) ÄLSKAR choklad!  

Säger natti natti nu för snart SKA jag ligga i sängen!

Postat av: Johanna

Jag menade dem du köpt, jag tänkte beställa till Neo : ) blev lite fel.

2010-03-16 @ 23:27:50
Postat av: Lina

Godis är alltid gott! Vi ska flytta till en stor tvåa, för att senare flytta in i vårt sprillans nya hus :)

2010-03-17 @ 07:13:38
URL: http://linaseto.blogspot.com
Postat av: Petra

Godis är gott och man blir lite piggare;)det är så skönt att få sitta ensam framför datorn då tillfället ges:)kram

2010-03-17 @ 08:03:07
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: