Söt kanin-pyjamaspåse från oscar & ellen

Jag och syster R var inne i en inredningsbutik här i stan som jag gillar och de har en hel del fina barnprylar och inredningsdetaljer med.
Blev helt LYRSK när min syster utbrast " Men precis en sådan kanin hade ju du när du var liten!" och mycket riktigt, hade exakt en sån här kanin! Minns att jag verkligen ÄLSKADE den söta kaninmamman med bebisarna.

Googlade och fann en sida på nätet som säljer denna söta kanin. Såg även att det fanns ett rymdskepp i liknande modell. Såhär låter beskrivningen på kaninen:
Söt kaninmamma som håller en bebis i famnen. Det finns ytterligare 3 bebisar i fickorna på hennes kjol. Bebisarna är jättesöt instoppade i små bomulls filtar och är jätteroliga att leka med. Öppning för pyjamas/nattlinne eller finns på baksidan av kjolen.

Jag minns att jag älskade att man kunde plocka bort de små kaninbebisarna och det var en rolig leksak också, inte bara en vanlig pyjamaspåse :-)
Undrar om den finns kvar någonstans hos mamma & pappa annars måste jag nästan ge en sån här i present till Elwira en dag :-) Perfekt att hänga upp på en söt krok vid sängen exempelvis.
Jag älskar verkligen alla fina och kreativa leksaker från oscar & ellen, märket som kaninen kommer ifrån och jag fick den när jag var lite av min mormor, hon hade koll på fina barnsaker hon och samma smak som jag med vissa saker upptäcker jag :-)


Postat av: Nina

Jättesöt =) Den skulle min dotter verkligen gilla! Just att det är fickor med småkaniner också =)

2010-03-05 @ 20:13:26
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Therese

Du hade exakt en sån när du var liten! kram

2010-03-05 @ 21:14:37
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: carolina

men gud vilken söt! tänk att ens gamla leksaker säljs än =)

2010-03-05 @ 21:22:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: