Fejat

God kväll!

Har tvättat och fejat här hela dagen (nästan) iallafall de timmarna som E var på förskolan och även lite här ikväll så timmarna har bara rusat iväg! Tänker föressten på min mormor när jag hör ordet "feja" för hon s ofta så- men vem säger så idag, hihi! :P

Mina ögonlock liknar en hamster som blir väckt och tittar upp med kisande ögon, för så trött är jag i ögonen just nu. Elwira var trött ikväll och somnade som en stock, hon hade tydligen lekt och busat en massa utomhus idag och varit extra go och glad sa fröknarna. Men ikväll var hon inte lika go och glad bara för att hon var så trött.
Ikväll har vi sjungit en massa och "blinka lilla stjärna" är favoriten och så är hon sjukt söt när hon tar Ludwigs händer och försöker göra  rörelserna till låten samtidigt :-) alltså hon tar bägge hans händer och håller ihop dom när jag sjunger "klättrar upp för trån" Hjärtat smälter! Ludwig får de flesta kramar och pussar numera, hon är mer sparsam med det till mamma & pappa nu, tyvärr. Vi får verkligen passa på de få gånger hon är kramig! :-)
Det är verkligen härligt att se de två små ihop var dag, så fina mina skatter.

Nu ska jag sminjka av mig + duscha för att sedan knoppa för natten! och föressten, tack för frågor ni ställt! ska svara i morgon, nu är klockan för sent.

Kram och godnatt!





Postat av: Josefine - Glamourmaman

God natt fining!



Dröm söta drömmar, vem vet kanske du drömmer om ert framtida hus;)



KRAM <3

2010-03-10 @ 23:41:15
URL: http://glamourmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: