Award- Happy

Jag fick en award av Helena och det ä alltid lika kul att få en men jag har varit väldigt dålig på att göra dessa.
 Fick ett par av flera personer i  samma veva för ett tag sedan när Ludwig var om kring en månad och det var fullt upp så de kom lite i skymundan och glömdes bort *sorry fort that* :/

Men nu gör jag denna direkt så den inte glöms bort :-)

Awarden går ut på att jag ska berätta om saker som gör mig glad och den listan kan egentligen bli HUR lång som helst så jag begränsar mig och skriver 10 saker :-)

Jag blir bland annat glad av:

* att vår familj samt våra nära & kära får vara friska
* att jag har fått de finaste barnen
* att jag har världens finaste sambo som alltid finns där för mig
* att se Elwiras & Ludwig syskonkärlek var dag
* kärlek
* äkta vänner
* att äta god mat och härliga sötsaker
* när solen skiner
* att shoppa & inspireras
* att vakna på morgonen och inse at livet inte är någon dröm, utan på riktigt :-)
 



Jag skickar vidare till dessa 6 fina tjejer:

Bente, Kristine, Sandra, Nina, Therese  , Ingela

Postat av: Carolina

Nu är tävlingen om bakformarna igång :-)

2010-03-28 @ 13:52:43
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket för awarden, Jättegulligt av dig! Ska göra den ikväll när de små sover :) Hoppas ni har en fin dag! Kram

2010-03-28 @ 15:57:00
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Tack snälla!! Ska ta tag i denna så snart jag kan :-) Ha en skön söndag!

Kramar!

2010-03-28 @ 18:04:42
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: