Söta Hello Kitty kortet

Elwira fick söta kort på paketen men de brydde sig ju så klart inte direkt hon om att kika på utan för henne var det ju själva paketen som var roligast att pilla upp självklart ;-) Jag la däremot märket till ett kort lite extra, nämligen detta som en av gästerna hade gjort själv, supersött! Det är också en 2:a på kortet men tog bara en bild och fick inte med den, får se om jag tar om kortet :-)

Jag älskar hello kitty och tyckte det var så sött med Elwiras namn dessutom och bara själva grejen att göra egna kort tycker jag är så fint.
En viss liten person hann få tag på kortet innan denna fick gå och tvätta händerna så tyvärr har kortet fått små fettfläckar nu, men men! 
Fint är det iallfall att göra egna kort när man går bort, den som kunde det :-) Det kanske man skulle ta och lära sig en dag



Postat av: Josefine

jättefint var det kortet!

2010-06-07 @ 15:09:25
Postat av: Therese

Du får köpa en ram till det och rama in det! SV ja visst var det kul Ta la la tre ord låter som något annat språk. kramar

2010-06-07 @ 15:57:01
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker det ar jatteroligt att gora kort sjalv! Kanns lite roligare an att kopa.

2010-06-08 @ 12:08:17
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: