N.A.P jewerly

Net a porter är lyxsidan jag klickar mig in på för att inspireras och låta mig suktas efter alla vackra smycken & kläder. Ingen sida jag direkt går in och shoppar loss på ;-)

Men €778.30 kan jag bara inte lägga på ett halsband, hur vackert det än är! blev så kär i det bara och önskar budget kedjorna kunde göra ett liknade :-) Det är Sååå vackert med alla detaljer, ett riktigt riktigt festligt halsband.

De underbara örhängena och den ljuvligt söta guldiga ringen med rosa blomman är också otroligt vackra smycken.Inspiration var namnet och som godis för ögonen!


Postat av: carro sthlm

underbara smycken, synd att de ska kosta skjortan som sagt

2010-06-08 @ 12:10:11
Postat av: sandra

Ja jag trodde det skulle vara lätt att få en dos av båda men det verkar svårt, tror dock vi kör på ett lite modernare kök. Tror det blir bra i längden.. Nej det är inte hökåsen, mer ut på landet :-) Nej men om man kör mot sala svänger man in vid den skylt som det står haraker på sen heter själva stället Munga. Är från början bara ett fritidhusområde men nu är 40% permanentboende och det finns badplats mm i närheten :)



Måste fråga dig en sak ang syskonvagn.. Hade du köpt en begagnad UJ trots att det är hel sufflett på dem eller hade du kört på något annat märke? Var på barnens hus idag och det är flera månaders levereanstid på nya UJ + att jag tycker den är lite dyr för att ha på landet mest..

2010-06-08 @ 12:31:57
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Therese

sjukt fina men skit med priset. kramar

2010-06-09 @ 12:42:03
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: