It´s a beautiful day!

Godmorgon!
Igår kom jag isäng rätt sent så jag hoppas inte tröttheten kommer ikapp mig under dagen för idag har jag en hel del att stå i samt några samtal att ringa samt åka iväg och fixa med lite saker. Tänkte försöka göra ett ryck efter jag cyklat iväg med Elwira till förskolan.
Solen skiner som bara den här och visst är det underbart at vakna upp till solens strålar? jag blir iallfall på mitt bästa humör och att jag sedan vaknar upp till ett stort leende och gläfjetjut från Ludwig som står upp i spjälsängen på morgonen och sedan en glad Elwira som vaknade strax efter Ludwig försämrar inte saken precis ;-)
Morgonen är oftast väldigt mysig här.
It´s a beautiful day!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: