1 Juni

Har skjutsat iväg lilla E till förskolan nu på cykeln, det är sådan befrielsekänsla att cykla- love it! :-)
Är helt galet att det redan är 1 juni! 
I helgen ska vi ha 2-års kalas för Elwira och det ska verkligen bli så kul att få träffa alla och jag håller tummarna stenhårt för fint väder!
Bara regnet håller sig borta blir jag glad och solen får gärna fortsätta kika fram som den gör just nu
Ett frisörbesök ska jag hinna med och putsa topparna innan dess och baka och planera det sista med maten och handla samt diverse annat blir det att göra inför kalaset de kommande dagarna. Kul med fix!

Är inte heller långt kvar till midsommarafton! och samma vecka börjar Elwiras sommarlov och blir start igen i slutet av augusti. 
Jag ska fortsätta njuta av mammaledigheten, sedan fortsätter jag och Ludde med babysimmet med.
Kommer bli en mysig sommar med min fina familj och förmodligen lite småäventyr i sommar samt kanske lite jobb för min del, vi får se hur det blir med det sistnämnda En riktigt härlig svensk vill vi ha för vi kommer hålla oss inom Sveriges gränser. 
Älskar svensk sommar, så länge det inte är en sommar som regnar bort dvs ;-)


Postat av: sandra

Jag och Alvin cyklade i helgen och det är bra härligt :) Sen får det kanske blir en sådan där cykelkärra så båda kan åka med på cykeln till dagis! Kram

2010-06-01 @ 11:31:15
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: sandra

Förresten hoppas du inte såg min kommentar i förra inlägget som något negativt! Tycker det är bra att alla som kan ammar, ville inte öppna för någon diskussion! Det är mycket krångligre att mata med flaska för man ska alltid ha mat, varmt vatten mm med sig sen tar det längre tid att få fram maten :-)

2010-06-01 @ 11:33:42
URL: http://sandraoalvin.blogg.se.
Postat av: Therese

ja det får bli fint väder för i så fall ska Viggo och jag matcha kläder i marinblått :) kram

2010-06-01 @ 11:34:59
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: