Regn & Nkpg visit

Halloj!

Just nu sitter och sörplar i mig en hallon/blåbärs smoothie och tar det vackert en stund medan barnen sover sött. Idag är det molnigt och regnar lite här fast är varmt men jag hoppas inte det blir långvarit, men det kan väl få regna lite här när jag är borta ;-)  För i morgon ska vi åka till Norrköping så jag hoppas det blir sol där. Syster R kommer också hem så det blir kul.
Har också planerat in att åka till smultronstället och jag längtar redan ska ni veta :-)
Jag ska utnyttja barnvakterna (mormor & morfar) och kanske får en rejäl sovmorgon i helgen *hoppas*

Nu ska jag göra ett ryck och försöka hitta USB-stickan så jag kan ta med mig min dator. Letade lite förut men utan resultat men nu är det lite lättare att riva ut bland plock utan att allt sprids över hela lägenheten, då en viss tjej och kille för den delen är bra på att sprida saker över hela lägenheten ;-)

Ska börja packa lite smått med snart, åtminstone skriva en lista.

Kram!




Postat av: Ellinor

Här är det sol och 30 grader, puh!

2010-07-22 @ 17:48:02
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: elin

Ja, skorna ser riktigt sköna ut! Bra modell oxå, tror inte de går ur tiden som många ndra "modeskor" ;)



Hoppas ni får en härlig visit i Norrpan och ett "gott" besök på smultronstället..glass är gott..mmmm :)



Japp, nu är det inte långt kvar som sagt - 1 vecka! :) Finns lite mer info i bloggen ;)



Kramisar!

2010-07-22 @ 18:53:53
URL: http://elincecilia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en bra resa och helg :) kram!

2010-07-22 @ 19:40:52
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: