Jag och E & skavsår

Gjorde mammagrynsgröt till frukost idag som jag var så sugen på och lilla E tyckte okcså det var smaskens, med hemmagjord äppelmos till, gott!

Jag har nyss varit iväg och lämnat lillan på förskolan, brukar vanligtvis vara M som gör det men idag fick jag göra det och byggde om vagnen lite snabbt till singelvagn och lämnade en sovandes Ludwig hemma med pappa.
Mysigt att bara gå hon och jag, har inet hänt sedan Ludwig föddes :-)

Fick dock skavsår på vägen hem efter jag lämnat henne och det gör riktigt j*a ont. Försökte gå lute diskret på tå med vänstra foten så jag slapp sätta ner foten helt eftersom då gjorde det inte lika ont... men det kändes som folk kollade lite konstigt på mig & min gångstil då ;-) skavsårsplåster måste jag skaffa för huden har liksom "bränt" sönder, ingen vacker syn eller känsla...

M ska snart iväg här så det blir jag och Ludwig idag och ska få lite saker på "att göra-listan" gjorda idag.

ha en bra dag! kraam

(Update: tacka vettja compeeds skavsårsplåster!)


Postat av: Anna

Tack för tipset om Robeez, tänkte bara höra vad Elwira har för stl i vanliga skor? M har 23 nu så undrar om 12-18 månader passar..

2010-01-14 @ 10:05:34
URL: http://houseofsra.blogg.se/
Postat av: elinjosefine

Skavsår... åh det är PAIN! Men som du skriver, Compeed hjälper verkligen!

2010-01-14 @ 21:52:28
URL: http://elinjosefine.blogspot.com
Postat av: ullisar

oftast har jag nästan alltid ett paket compeed liggande i väskan. det har blivit en vana!

2010-01-15 @ 01:10:55
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: