Som Lotta på bråkmakaregatan

Nu i veckan har jag haft möjlighet och eller hämtat eller lämnat Elwira från/till förskolan på cykel, hur mysigt som helst!
Det är M:s cykel jag trampat på men jag har en egen men den är lite väl ranglig. Dock är våran hiss väldigt liten och jag känner mig lite som Lotta på Bråkmakaregatan, när Lotta knycker tant Bergs cykel när hon sover :-)
 Jag bökar precis som hon med cykeln fast jag har problem i hissen ;-)
Herrcykeln är ju inte direkt liten och smidig och jag är ju inte heller så stor så det blir lite bök, dessutom måste jag ställa upp cykeln på högkant och balansera den inne i hissen, smidigt det är då!
Elwira vet precis hur hon ska göra, hon går in och ställer sig i hissen i ett hörn medans jag bökar in cykeln :-)
Väl ute däremot är det himla skönt att cykla och vi är på förskolan på nolltid ;-)

Postat av: Rebecka

Vad gulligt det låter :) Kram

2010-04-08 @ 11:19:28
Postat av: Therese

sött men bökigt :) kram och ring mig!

2010-04-08 @ 15:22:50
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: